måndag 19 januari 2009

EOTD Dragons Wing, OMGWTF, Taxi

Lördagens EOTD kommer här, en riktigt grönskimrande makeup helt i min smak.
Vi skulle ha finbesök av två bekanta, varpå den ena är superallergisk mot katter, så innan jag ens kunde gå lös på sminket var jag tvungen att försöka lista ut hur vi skulle lösa kattproblemet. Det blev till att storstäda hela lägenheten och dammsuga precis överallt, för att sedan låta lilla katten bosätta sig inne i sovrummet, vilket hon inte alls gillade.
Kvällen bestod av att dricka vin, kika på film och spela Guitar Hero och Buzz, en helt perfekt lördagkväll enligt mitt tycke!

Men åter till sminket...
Jag har använt mig av:
Lumene eyeshadow base
Dignity, Face
Omgwtf, Fyrinnae
Dragon´s Wing, Fyrinnae
Taxi, MAD
Eyeliner, Face
Kajal, Isadora
Lóréal Volume Collagene Mascara

4 kommentarer:

Anonym sa...

ooh vilken underbar grön make, love it!

MLY sa...

InTheMake: Jag blev helt förtjust i de här gröna tonerna, så roligt att du med tyckte om de :D

Anonym sa...

Åååh, får mig att tänka på drakar. :) Fantastiskt fint. :)

Maja sa...

Vilket fantastiskt skimmer du fått till!