tisdag 24 juni 2008

Nytt paket


Idag kom en trevlig paketavi på posten, så klockan 17 kunde jag traska ner och hämta ut mina 4 nagellack från CG. Hurra!

Satt länge i valet och kvalet om vilket av de jag skulle testa först. Bestämde mig tillslut för L8R G8R.
Men den första appliceringen gjorde att jag ville kasta ut lackjäveln genom fönstret. Det ville liksom inte fästa på nageln rktigt utan mest gled runt.
Lät lacket torka och körde på ett lager till. Det blev aningens bättre, men tyvärr så rev penseln upp det understa lagret och jag ville på nytt kasta ut skiten.
Men sen, när tredje lagret var på blev jag förälskad. Det blev inget kladd alls, utan bara en jämn yta som la sig över nageln och täckte allt som jag kladdat innan.

Nu sitter jag här med vackra, gröna naglar och ler. Vad ett litet nagellack kan göra med en tjej egentligen va ;)


3 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss* det verkar löna sig att inte ge upp ;)

MLY sa...

inthemake: Ja verkligen, tur man har sådant tålamod ... ;)

Anonym sa...

var beställer du från?