onsdag 25 juni 2008

EOTD Big Money, Taxi samt lite L8R G8R

Idag kände jag för en makeup som skulle gå hand i hand med mina snygga naglar. Därför rotade jag fram Taxi ( MAD) och Big Money ( MAD) och körde igång.

Det blev en väldigt enkel eotd, Taxi på innersta delen av locket och Big Money på den yttre, sedan suddade jag ihop skarvarna med taxi och på brynbenet lades sedan en champagnefärgad skugga från en HM palett. Sedan svart mascara, kajal och eyeliner.



Bilderna var inte de bästa idag, men man ser iaf att nagellack och ögonmakeupen flyter ihop relativt bra.



Vi var ute och åt på restaurang innan ikväll, jag och min sambo, och jag kände mig så fin i den här enkla makeupen och med det här underbara nagellacket. Till och med min sambo kommenterade lacket och sa att det var fint : " Wow, vilket lack, man vet ju inte vilken färg det är, är det grönt, blått, lila, guld? Det var jättefint!" Inte illa för att komma från honom ^^




Nu ska vi dricka vin och kolla på fotboll. Ha en trevlig kväll!

6 kommentarer:

Bitte sa...

Perfekt matchning. Fint!

Anonym sa...

Supermatchning...ser nästan ut som du tagit lacket på ögonen :)) big apple är kanonfin!

rustik charm sa...

Jättefin matchning:)

Veronica sa...

Jätteläckert! Kul att du plockade in nagel-färgen i maken!

Sminkan sa...

Mycket vackert! Du har verkligen fångat L8R G8R där på ögonlocken med!

MLY sa...

Sminkjante: Tack, tyckte själv det blev ganska så likt.

InTheMake: Haha, ja tänk om man vara kunde dra på lacket på ögonen med, så läcker man skulle bli ^^
Big Apple är en riktig läckerbit!

EyeonBeauty: Tack så mycket :)

Veronica: Tänkte att jag lika gärna kunde försöka matcha, alltid roligt med en liten utmaning för sig själv ju.

Sminkan: Tack så mycket söta du!