tisdag 17 juni 2008

EOTD Big Apple, Taxi, Trust Fund

Äntligen har mitt paket från MAD kommit. Som jag har längtat, och snabb leverans var det med, trots rean ( sist fick jag vänta i evigheter kändes det som..)
Men hur som helst. Idag låg ett gult paket i mitt postfack.

Där var 8 ögonskuggor:
Big Apple
Trust Fund
Taxi
Big Money
Snow Angel
Paparazzi
Playful
Rave
1 sample på Concealer
1 sample på Foundation

1 ICE Bare Necessity

Och ett prov på en riktigt härlig lila färg vid namn Logan.

Så då kom ju direkt den stora frågan;
Vilka färger ska man testa först?
Jag gjorde det enkelt och körde en regnbågsvariant ;)

Som bas har jag använt Lumenes eyeprimer. Därefter lades Taxi i inre ögonvrån och upp till globlinjen. Sedan lade jag Trust Fund över skarven på taxi och över mitten av ögonlocket för att sedan lägga Big Apple i yttre ögonvrån. Från globlinjen suddade jag sedan ihop skuggorna och suddade de upp mot brynbenet. På brynbenet och ändå upp till brynen lades sedan Snow Angel.
Under nedre fransraden lades sedan Taxi längst in, Big Apple, Dragontears ( Fyr.) och längst ut och ihop mot där Big Apple slutar lades Logan.
Svart kajal från Isadora och Svart mascara från Maybelline.


8 kommentarer:

Bitte sa...

Läcker makeup. Härligt med de gröna och lila under ögat som en kontrast med den organge/rosa/gula på locket.

Förstår att du är nöjd med paketet.

Anonym sa...

Oh vilken ljuvlig färgkavalkad...underbart snyggt!!

Badbomben sa...

Vackert, läckerheter till färger!

Sminkan sa...

Härliga färger och fint skimmer i skuggorna! Jag gillar kombinationen!

Anonym sa...

Tjusigt! :)

Anonym sa...

Får man svära här? I så fall säger jag fy fan vad läckert! Så snyggt du har fått färgerna att gå ihop med varandra.

Jag beställde också på MAD-rean, så kanske jag kan hoppas på att få mitt paket i veckan :)

Veronica sa...

Sån snygg make! Precis som sminkjante sade så var det en jätteläcker kontrast över/under ögat! Denna gillade jag verkligen!

MLY sa...

Tack alla ni, vad söta ni är ;)