tisdag 13 januari 2009

Fyrinnaepaket - MLY är glad!

Gissa om jag blev glad igår när jag trött och aningens mör öppnade postfacket på min tur hem från jobbet. Däri låg nämligen mitt efterlängtade paket från fyrinnae. Fyrinnae hade ju nyligen 25% rabatt på sitt sortiment, så det var ju bara att passa på.

Så vad fanns det för godbitar i mitt paket då?


från vänster: Hypercool, Arcane Magic Sorceress, Arcane Magic Farseer

från vänster: Dragon´s Wing, Elven Dagger, Loch Ness

från vänster: Montalivet, Monarch Butterfly, Equality

från vänster: Arcane Magic Faerie Glamour, Omgwtf

Och så självklart lite swatches på godbitarna. Alla pigment är lagda på en bas av Dignity från face och bilderna är tagna med blixt.

från vänster: Hypercool, Sorceress, Farseer

från vänster: Dragon´s Wing, Elven Dagger, Loch Ness

från vänster: Montalivet, Monarch Butterfly, Equality

från vänster: Faerie Glamour, Omgwtf

Med i paketet fanns även två Glow Blush och två läppglans, samt en eyelinerpensel som jag fick på köpet, dessa har jag dock inte hunnit fota ännu, så det får bli ett senare projekt.

Jag har redan hunnit mig testa igenom några av färgerna, bland annat två av Arcane Magic skuggorna som jag var riktigt nyfiken på. Vilken härlig lyster och färg det var må jag säga!
Och sen är ju Montalivet en given favorit, den följde faktiskt med i min första Fyrinnaebeställning med, men den går att använda till så många olika färger och dessutom som highlighter, så den går åt fort!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meeen va snygga dom var allihop :p

Bitte sa...

Ah vilka fina skuggor. Fyrinnae alltid lika roligt att få paket ifrån.

Anonym sa...

Förstår att du är glad! :)