fredag 20 mars 2009

LOTD In Red Love Alert

Isadoras Crystal Gloss stick i färgen In Red 85, har landat i min sminkväska. Åh så snygg den är! En röd färg som drar åt det korall-rosa hållet, och som innehåller små glitterpartiklar.


Men för att göra den här färgen ännu mer spännande så plockade jag fram mitt underbara Dazzleglass i färgen Love Alert som snälla RQ köpte åt mig ( tusen tack Linn!)



Den här kombon kommer jag definitivt köra så ofta jag bara kan, dessutom kommer det se gudomligt ut i solljuset, när det gnistrar och sprakar om läpparna. Lovely!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara läppar, så snyggt!!

Anonym sa...

inthemake: Visst är färgen helt underbar :D gissa vad jag ska ha på läpparna på kvällens personalfest ;)

Maja sa...

Love alert passade ju jättefint på dig :)

Heartcore sa...

Urläckert!