måndag 29 december 2008

Nagellacksspam!

Här snörvlas det för fullt vill jag lova, har dragit på mig en liten trevlig flunsa med feber, hosta och förkylning.

Jag lovade ju att visa upp lite nya fynd, så jag tänkte ge er lite smakprov på de senaste nagellacken i samligen, dock lite dåliga bilder då jag är lite ostadig på handen idag.

Först ut är Depend nr. 105, ett lack som ser silvrigt vitt ut i flaskan, men som lägger sig som en mjuk, silverglittrig slöja över naglarna. Ett väldigt diskret, men hyffsat fint vardagslack.




Därefter har vi Depend nr. 104, ett mörkt grått, nästan svart lack, med massa silverglitter i.




Sedan har vi min nya favorit, ett rött, juligt lack från Depend, nr91. Ett lagom rött lack med guldglitter i. Jag har redan hunnit med att använda det här lacket 2 ggr, då det bland annat var ett självklart val inför julafton. Desvärre glömde jag ju självklart bort att fota, så det får bli till nästa lackning.




Sen kommer vi till mina små nagellacksfynd som gjordes under semestern på Gran Canaria, 3 lack, till löjligt låga priser.

Först ut, ett rosa lack fullspäckat med glitter från märket Paris Memories. Jag testade det här lacket över det underbara Depend 132, det blev väl ingen hisnande stor skillnad, men över ett vanligt cremelack tror jag att den här pärlan kan bli riktigt snygg, likaså över ett svart eller mörkt lack.


Sedan kommer vi till två knalliga lack, varav det ena jag faktiskt hunnit testa. Det är lack från märket Easy Paris, en i en absinthgrönfärg, och en i en underbart, blå gnistrande ton.




2 kommentarer:

Anonym sa...

ch jag är också sjuk nu... Krya på dig! :)

Sminkan sa...

Härligt med nya lack!

Gott Nytt År!!