onsdag 9 juli 2008

Bloggtema v.28

Veckans bloggtema kommer från accessories på Pret-ty och hon vill veta mer om röda läppar.
Med det antar jag att vi ska berätta om våra favoritläppstift i rött?
Tyvärr är jag extremt tråkig och har faktiskt bara ett rött läppstift, som jag dessutom köpte för 1 euro när jag var på Gran Canaria sist.

Jag har svårt för att ha läppstift då det alltid slutar med att jag har läppstift på tänder och runt hela munnen ( det spelar ingen roll hur mycket jag fixar och trixar, det hamnar ändå där det inte ska vara) Att jag dessutom är snusare gör ju inte saken bättre, då slutar det i ännu större katastrof med rött läppstift på fingrarna som jag senare råkar kladda av på byxor och liknande.

Men ack så snyggt jag tycker det är med rött läppstift. Mina vänner brukar säga att det lättaste sättet att se på mig när jag är full är när jag kommer ut från badrummet och alltid har rött läppstift på mig. Ett ganska bra signalement ^^

Men nej, det stannar nog där. Jag är ju faktiskt mer en läppglans tjej när allt kommer till kritan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha....jasså, du är sån, ja alla har vi våra små exter för oss när vi är på pickalurven :))

Anonym sa...

Hej!
Jag är en av dom som alltid läser din blogg men aldrig kommenterar eftersom jag har dig i mitt rss-flöde. Jag ville bara säga att jag uppskattar din blogg och att den är bra! Hoppas du mår bra och njuter av sommaren!
*kram, AkroGirl*

MLY sa...

IntheMake: Haha, ja, det är mitt största kännetecken. De andra ska vi nog inte gå in på ;)

akrogirl: Tack så mycket! Jag önskar dig en supertrevlig sommar!