tisdag 6 maj 2008

EOTD Envy Velociraptor

Imorse var jag sugen på en grön smikning, så då blev det Envy. Vad jag skulle ha till var inte så svårt att bestämma då jag redan igår nosade på Velociraptor.
På en grund av Dignity lades Velociraptor ( Fyr.) på inre delen av ögonlocket. Därefter lades Envy ( MAD) på den yttre delen samt i globlinjen och suddades sedan upp mot brynbenet.
Därefter lades Envy och Velociraptor under nedre fransraden.
Svart kajal från Isadora och Mascara Beauty Tubes från L´oréal.

En riktigt somrig makeup, önskar jag hade haft mitt hår svart nu, känner att det hade avslutat sminkningen perfekt. Men mörkbrunt får väl duga...



Bilderna är tagna i olika ljus, med och utan blixt för att visa hur olika färgerna beter sig.

3 kommentarer:

Badbomben sa...

Frodiga färger, kanonfint! velociraptor, vad tufft namn:D

Sminkan sa...

Väldigt snyggt! Verkligen! Wow!

Anonym sa...

Kanonsnyggt!! jättefina färger...